Új jelszó kérése
Kategóriák

Golenya Ágnes Purisaca összes könyve nálunk MINDIG KAPHATÓ!

kedvezmények

ingyenes szállítás

ELŐNY KÁRTYA

Kérje tőlünk - mindenre kedvezményt adunk!

Most ingyenesen kaphat!

 

nyitva tartáson kívül üzenjen nekünk:

info@bigbandi.hu

bigbandi.hu@gmail.com

Szkítia-Avantgard könyvesbolt és antikvárium
partnereink


...........................




ANTIKVÁR
KÖNYVEK
Egyesült Királyság

 

Szkítia - Győr

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogató számláló
0
6
4
0
9
7
4
térkép

térkép

nyitva tartás:

hétfő-péntek 09-18

szombat 09-13

Parkolás

a Zrínyi utcában,

10 méterre a bolttól

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Hogyan rendelhetek a weboldalon?

Webáruházunkban regisztrációval és regisztráció nélkül is vásárolhat.

Regisztrációval vehetők igénybe a törzsvásárlói kedvezmények, pontgyűjtő rendszer, így tud saját fiókjába belépni és módosítani vagy utólag kifizetni a rendelését.

Visszatérve adatait nem kell újra beírni, így könnyen megrendelheti a kiszemelt terméket.

 

2. Mit tegyek, ha regisztráltam, de nem tudok belépni az oldalra?

Kérjük ellenőrizze a regisztrációnál megadott e-mail címét ill. jelszavát hogy helyesek-e.

Ha elfelejtette a jelszavát, akkor kérhet jelszóemlékeztetőt, amit a rendszer automatikusan küld ki a regisztrált e-mail címre.

Ezzel belépve tudja megváltoztatni jelszavát.

 

3. Hogyan tájékozódhatok egy könyv állapotáról, új vagy használt termékről van szó?

 

A könyv címére vagy a képre kattintva juthat el az adott könyv részleteihez.

A Részletek gomb alatt találhatja a fülszöveget vagy ismertetőt a könyvről (ha nincs ilyen a könyvön, akkor ez általában üresen marad)

Az Adatok gomb alatt a könyv leírását, állapotát, jellemző tulajdonságait olvashatja.

A Tartalom gomb alatt a könyv tartalomjegyzéke olvasható.

A Vélemények gomb alatt azon olvasói vélemények láthatók, amiket éppen a könyvhöz fűztek.

 

(Régebben feltöltött termékeinknél a kép alatt találja az információkat...ha a részleteknél antik feliratot és állapotot lát, akkor használt könyvről van szó, minden más esetben új a könyv. Folyamatosan állunk át az új leírásokra, köszönjük megértésüket).

 

4. Miért nem látok árat / miért van 0 Ft egy könyvnél?

 

Azoknál a könyveknél láthatja ezt, amik pillanatnyilag nincsenek készleten, nem tudunk belőle küldeni.

Ha ilyen tételt tesz kosárba, akkor azt előjegyzésként küldheti el részünkre.

(Ekkor teljesen mindegy a szállítási és fizetési mód kiválasztása - és fizetnie sem kell semmit!). 

 

Amint érkezik belőle boltunkba, akkor a megadott e-mail címére küldünk egy tájékoztató levelet a könyv állapotáról és áráról.

Ekkor van lehetősége megrendelni vagy éppen lemondani az előjegyzését. (Megrendelés, visszaigazolás nélkül soha nem küldünk ki semmilyen könyvet).

 

5. Kifizethetem-e bankkártyával a rendelésemet?

 

Igen, két szolgáltató (Barion, Borgun) is biztosítja webáruházunkhoz a biztonságos bankkártyás fizetést. 

Gyorsfizetést is megadhat, így visszatérve nem kell újra megadnia a bankkártya adatait.

A bankkártyás fizetést egy percen belül visszaigazolják, így ez a leggyorsabb módja a könyv csomagolásának, küldésének is.

Természetesen banki átutalással is fizethet részünkre, ez általában 1-2 órán belül, bankzárás után pedig másnap jelenik meg a számlánkon.

 

6. Leadtam a megrendelésem, de utólag még találtam könyvet, ami szintén érdekelne.

Mit tegyek?


A rendeléseket általában reggeltől állítjuk össze, a futárok (MPL, DPD) minden nap kora délután viszik el tőlünk a csomagokat. Így ha késő délutántól reggelig rendel, akkor leadhatja új rendelésként is - mi automatikusan összevonjuk és egy csomagban küldjük őket.

Természetesen e-mail-ben (info@bigbandi.hu) vagy telefonon is (+3656-414834) jelezheti felénk kérését.

 

7. Külföldre szeretnék könyvet rendelni, hogyan tehetem meg?

 

Kérjük, hogy külföldről regisztrációval használja webáruházunkat.

Miután az Ön által megrendelt könyveket összeállítottuk, e-mail-ben megírjuk a szállítási költséget, ami általában a súlytól és a célországtól függ. Ha ez megfelel, akkor bankkártyával kérjük rendezze az összeget, utána 1 napon belül indítjuk a csomagot.

Néhány ország DPD-s szállítási díja szerepel az információk  fül alatt is, vagy választhatja a Magyar Posta díjait is.

 

8. Mennyibe kerül a belföldi szállítás, hogyan juttatják el hozzám a könyveket?

 

A csomagokat az MPL (Magyar Posta Logisztika) és a DPD futárainak segítségével juttatjuk el a választott lakcímre, munkahelyre vagy 2600 posta egyikére.

Bankkártyával vagy előre utalva mindig olcsóbb a díj, ha postán tudja átvenni, az is kedvezőbb.

Aktuális szállítási díjainkat az információk oldalon találja.

 

9. Mikor kapok illetve miért nem kapok visszaigazolást a rendelésemről?

 

Megrendelése elküldésekor a rendszer automatikusan küld a rendelése adataival egy visszaigazoló e-mailt.

Ha nem kap ilyet, akkor vagy nem nyomta meg rendelése végén a küldés gombot vagy hibás e-mail címet adott meg.

Néhány e-mail fiók (freemail, citromail) hamar betelik vagy hibásan működik, válasszon inkább gmail.com-os e-mail címet. Ezen kívül kérjük ellenőrizze a spam mappát és beállításait is.

 

 

10. Hogyan kapom meg a számlát a megrendelt termékekről?

 

Ha bankkártyával vagy utalással kifizeti a rendelése összegét, akkor 2017. március 11-től elektronikus számlát küldünk ki a megadott e-mail címre. Ha utánvéttel kéri a csomagot, akkor a csomagban találja meg a kinyomtatott számláját.

Ha utalás előtt szüksége van díjbekérőre, akkor kérésére azt is tudunk küldeni.

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.