Új jelszó kérése
Kategóriák

Golenya Ágnes Purisaca összes könyve nálunk MINDIG KAPHATÓ!

kedvezmények

ELŐNY KÁRTYA

Kérje tőlünk - mindenre kedvezményt adunk!

Most ingyenesen kaphat!

 

nyitva tartáson kívül üzenjen nekünk:

info@bigbandi.hu

bigbandi.hu@gmail.com

Szkítia-Avantgard könyvesbolt és antikvárium
partnereink


...........................




ANTIKVÁR
KÖNYVEK
Egyesült Királyság

 

Szkítia - Győr

Térkép

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogató számláló
0
6
6
6
9
7
0

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Hogyan rendelhetek a weboldalon?

Webáruházunkban regisztrációval és regisztráció nélkül is vásárolhat.

Regisztrációval vehetők igénybe a törzsvásárlói kedvezmények, pontgyűjtő rendszer, így tud saját fiókjába belépni és módosítani vagy utólag kifizetni a rendelését.

Visszatérve adatait nem kell újra beírni, így könnyen megrendelheti a kiszemelt terméket.

 

2. Mit tegyek, ha regisztráltam, de nem tudok belépni az oldalra?

Kérjük ellenőrizze a regisztrációnál megadott e-mail címét ill. jelszavát hogy helyesek-e.

Ha elfelejtette a jelszavát, akkor kérhet jelszóemlékeztetőt, amit a rendszer automatikusan küld ki a regisztrált e-mail címre.

Ezzel belépve tudja megváltoztatni jelszavát.

 

3. Hogyan tájékozódhatok egy könyv állapotáról, új vagy használt termékről van szó?

 

A könyv címére vagy a képre kattintva juthat el az adott könyv részleteihez.

A Részletek gomb alatt találhatja a fülszöveget vagy ismertetőt a könyvről (ha nincs ilyen a könyvön, akkor ez általában üresen marad)

Az Adatok gomb alatt a könyv leírását, állapotát, jellemző tulajdonságait olvashatja.

Fontos, hogy a könyv attól lehet fizikailag jó állapotú minősítésű, hogy megjegyzésben feltüntetjük az ajándékozási bejegyzést vagy aláhúzásokat!

A Tartalom gomb alatt a könyv tartalomjegyzéke olvasható.

A Vélemények gomb alatt azon olvasói vélemények láthatók, amiket éppen a könyvhöz fűztek.

 

(Régebben feltöltött termékeinknél a kép alatt találja az információkat...ha a részleteknél antik feliratot és állapotot lát, akkor használt könyvről van szó, minden más esetben új a könyv. Folyamatosan állunk át az új leírásokra, köszönjük megértésüket).

 

4. Miért nem látok árat / miért van 0 Ft egy könyvnél?

 

Azoknál a könyveknél láthatja ezt, amik pillanatnyilag nincsenek készleten, nem tudunk belőle küldeni.

Ha ilyen tételt tesz kosárba, akkor azt előjegyzésként küldheti el részünkre.

Előjegyzett könyvet személyre szabottan akkor tudunk félretenni, ha regisztrált oldalunkon.

(Ekkor teljesen mindegy a szállítási és fizetési mód kiválasztása - és fizetnie sem kell semmit!). 

 

Amint érkezik belőle boltunkba, akkor a megadott e-mail címére küldünk egy tájékoztató levelet a könyv állapotáról és áráról.

Ekkor van lehetősége megrendelni vagy éppen lemondani az előjegyzését. (Megrendelés, visszaigazolás nélkül soha nem küldünk ki semmilyen könyvet).

 

5. Kifizethetem-e bankkártyával a rendelésemet?

 

Igen, két szolgáltató (Barion, Borgun) is biztosítja webáruházunkhoz a biztonságos bankkártyás fizetést. 

Gyorsfizetést is megadhat, így visszatérve nem kell újra megadnia a bankkártya adatait.

A bankkártyás fizetést egy percen belül visszaigazolják, így ez a leggyorsabb módja a könyv csomagolásának, küldésének is.

Természetesen banki átutalással is fizethet részünkre, ez általában 1-2 órán belül, bankzárás után pedig másnap jelenik meg a számlánkon.

 

6. Leadtam a megrendelésem, de utólag még találtam könyvet, ami szintén érdekelne.

Mit tegyek?


A rendeléseket általában reggeltől állítjuk össze, a futárok (MPL, DPD) minden nap kora délután viszik el tőlünk a csomagokat. Így ha késő délutántól reggelig rendel, akkor leadhatja új rendelésként is - mi automatikusan összevonjuk és egy csomagban küldjük őket.

Természetesen e-mail-ben (info@bigbandi.hu) vagy telefonon is (+3656-414834) jelezheti felénk kérését.

 

7. Külföldre szeretnék könyvet rendelni, hogyan tehetem meg?

 

Kérjük, hogy külföldről regisztrációval használja webáruházunkat.

Miután az Ön által megrendelt könyveket összeállítottuk, e-mail-ben megírjuk a szállítási költséget, ami általában a súlytól és a célországtól függ. Ha ez megfelel, akkor bankkártyával kérjük rendezze az összeget, utána 1 napon belül indítjuk a csomagot.

Néhány ország DPD-s szállítási díja szerepel az információk  fül alatt is, vagy választhatja a Magyar Posta díjait is.

 

8. Mennyibe kerül a belföldi szállítás, hogyan juttatják el hozzám a könyveket?

 

A csomagokat az MPL (Magyar Posta Logisztika) és a DPD futárainak segítségével juttatjuk el a választott lakcímre, munkahelyre vagy 2600 posta egyikére.

Bankkártyával vagy előre utalva mindig olcsóbb a díj, ha postán tudja átvenni, az is kedvezőbb.

Aktuális szállítási díjainkat az információk oldalon találja.

 

9. Mikor kapok illetve miért nem kapok visszaigazolást a rendelésemről?

 

Megrendelése elküldésekor a rendszer automatikusan küld a rendelése adataival egy visszaigazoló e-mailt.

Ha nem kap ilyet, akkor vagy nem nyomta meg rendelése végén a küldés gombot vagy hibás e-mail címet adott meg.

Néhány e-mail fiók (freemail, citromail) hamar betelik vagy hibásan működik, válasszon inkább gmail.com-os e-mail címet. Ezen kívül kérjük ellenőrizze a spam mappát és beállításait is.

 

 

10. Hogyan kapom meg a számlát a megrendelt termékekről?

 

Ha bankkártyával vagy utalással kifizeti a rendelése összegét, akkor 2017. március 11-től elektronikus számlát küldünk ki a megadott e-mail címre.

Ha utánvéttel kéri a csomagot, akkor a csomagban találja meg a kinyomtatott számláját.

Ha utalás előtt szüksége van díjbekérőre, akkor kérésére azt is tudunk küldeni.

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.