A vizuális nevelés fogalma, értelmezése. Vizuális nevelés az óvodában |
3 |
Az óvodai viizuáis nevelés helye a nevelés folyamatában, a személyiség formálásában |
5 |
Az óvodai vizuális nevelés módszertanának kapcsolata a tudományokkal és a művészetekkel |
9 |
A vizuális nevelés elméletének és gyakorlatának kutatási módszerei |
10 |
A képzőművészet és a gyermek kifejezőeszközei |
12 |
A gyermek vizuális funkcióinak fejlődése |
18 |
A gyermek kifejezőkészségének fejlődése. A fejlődés jellegzetességei |
|
Rajzfejlődés |
19 |
A plasztikai alakítás fejlődése |
31 |
Az építő-konstruáló tevékenység fejlődése |
34 |
A gyermekmunkák elemzése, értelmezése |
35 |
Az óvodai vizuáis nevelés feladatai |
44 |
A vizuáis problémák rendszere az Óvodai Nevelési Program alapján |
45 |
A fejlesztés tartalma. A tevékenység megszerzésének ajánlott módszerei |
48 |
A fejlődés jellemzői |
49 |
A vizuáis nevelés szerepe az óvoda főbb funkcióinank teljesítésében |
50 |
A vizuális nevelés folyamatának szerkezete |
55 |
Az óvoda és a család kapcsolata a vizuális nevelésben |
56 |
Az óvodapedagógus személyiségével szemben támasztott követelmények a vizuálsi nevelés szempontjából |
60 |
Az óvodai nevelés alapelvei a vizuális nevelésben |
61 |
A vizuális nevelés szerepe az óvodai nevelés fő feladatainak megvalósításában |
66 |
A vizuáis nevelés koncentrációja az óvodai nevelés más területeivel |
71 |
A tanulás - tanítás a vizuálsi nevelésben |
74 |
A vizuális nevelés szervezeti formái |
77 |
A vizuális nevelés tárgyi feltételei az óvodai környezetben |
84 |
Technikai lejárások, munkafogások a gyermeki alkotó-alakító tevékenységben |
85 |
A gyermeki alkotásokkal kapcsolatos tennivalók |
87 |
Az óvodapedagógus felkészülése a vizuális nevelés feladatainak megvalósítására. A vizuális nevelés tervezése |
89 |
A tanulásirányítás és a tanulás elemzésének szempontjai - értékelés |
92 |
Az óvoda speciális nevelési feladatainak megvalósítását segítő eljárások a vizuális nevelés által |
95 |
Idézetek jegyzéke |
111 |