- Átesés! Átesés! - Látta a pilóták kék öltönyös karját, amint a kapcsolók felett mozogtak gyorsan, közben kínaiul kiabáltak. Az utasok hisztérikusan üvöltöttek. Valahol eltört egy üveg. A gép újabb meredek zuhanásba kezdett. Egy idősebb kínai asszony sikítva csúszott végig a hátán a folyosón. Emily Timre nézett, de a férje már nem volt ott az ülésen. Leereszkedtek a sárga oxigénmaszkok, az egyik ott himbálódzott Emily arca előtt, de nem tudott utánanyúlni, mert a gyerekébe kapaszkodott. Egymásnak ütközve és csattanva cipők és táskák száguldottak át az utaskabinon, testek zuhantak vissza az ülésekre, le a padlóra. A repülő tovább süllyedt. Emily lehajtott a fejét, a mellkasára kulcsolta a csecsemőjét, és életében először imádkozni kezdett. A végkimenetel még szerencsésnek mondható: "csak" három halott és ötvenhat sérült. A pilóta le tudja ugyan vinni a gépet, de vajon mi okozhatta azt az iszonyatos "bukdácsolást", amitől a kabin belsejében mintha orkán pusztított volna? Elkezdődik a repülőgépgyártó vállalat rutinvizsgálata, de elkezdődik a hajsza és a hecckampány is. Szenzációra éhes tévéműsor, önjelölt "szakértő", zugügyvéd, a vállalatvezetőség marakodása, szakszervezeti békétlenkedés, rivális európai és amerikai gyártók kulisszák mögötti harca: mindezzel, de főképp magával a rejtéllyel kell megbirkóznia a Norton cég fiatal alelnökasszonyának, hogy megnyugtató választ kaphassunk a nagy kérdésre: biztonságos-e manapság - és mennyire - a légi közlekedés. De az sem mellékes, hogy a könyv végére érve az olvasó érezheti, rengeteg mindent megtudott egy igen bonyolult iparágról és még bonyolultabb termékéről, az egymillió alkatrészből álló utasszállító repülőgépről.
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!