Bevezetés |
6 |
Önarckép Raffaello nyakával |
26 |
Kubista önarckép |
27 |
Ülő lány, hátulról (A művész húga) |
28 |
Alak a sziklákon |
30 |
Kezes készülék |
33 |
Fürdőző |
34 |
A tavasz első napjai |
36 |
Siralmas játék (Komor sport) |
38 |
Kivilágított örömök |
39 |
A vágy lakhelyei |
40 |
A nagy önfertőző |
42 |
A vágy talánya: anyám, anyám, anyám |
44 |
A kéz - bűntudat |
46 |
Az emlékezet állandósága |
48 |
Tell Vilmos talánya |
50 |
Tell Vilmos |
52 |
Láthatatlan alvó nő, ló, oroszlán |
54 |
Antropomorfikus kenyér |
56 |
Meditáció hárfán |
59 |
A fantom szekér |
60 |
Gala és Millet Angelusa közvetlenül a képszerű anamorfózis érkezése előtt |
61 |
Millet architektonikus Angelusa |
62 |
Az alkony atavizmusa |
63 |
Millet Angelusának archeológikus emléke |
64 |
Koponyahárfát fejő atmoszferikokefalikus átlagbürokrata |
65 |
Atavisztikus maradványok eső után |
66 |
A bútor elválasztása szoptatás után |
68 |
Vermeer van Delft asztalként használható szelleme |
70 |
Lírikus nyúlványával éjjeliszekrényre támaszkodó koponya: az éjjeliszekrény hőmérsékletének pontosan azonosnak kell lennie a kardinálispinty fészkének hőmérsékletével |
72 |
Versenyzongorát szodomizáló atmoszférikus koponya |
73 |
Gala portréja |
74 |
Paranoia-kritikai magány |
75 |
A nagy paranoiás |
79 |
Egy paranoia-kritikai város külvárosai: délutánok az európai történelem külterületein |
80 |
Lágy szerkezet főtt habbal: a polgárháború előérzete |
82 |
Őszi kannibalizmus |
84 |
Hattyúk elefántos tükörképpel |
86 |
Narcissus átváltozása |
88 |
Afrikai benyomások |
90 |
Spanyolország |
91 |
Szellemarc és gyümölcskehely a tengerparton |
92 |
Végtelen talány |
93 |
Tóparti jelenet telefonnal |
94 |
Rabszolgapiac Voltaire eltűnő mellszobrával |
96 |
Geopoliticus gyermek az új ember születését szemléli |
98 |
Port Lligat-i Madonna |
99 |
Fölrobban raffaellói fej |
100 |
Keresztes Szent János Krisztusa |
101 |
Corpus hypercubicus |
102 |
Utolsó vacsora |
102 |
Zurbarán koponyája |
104 |
Sixtus-Madonna |
105 |
Hallucinogén torreádor |
106 |
Gala a Földközi-tengeren mereng, ami húsz méteren Abraham Lincoln portréjává válik (Hommage á Rothko) |
108 |
Dalí keze elhúzza az aranygyapjút egy felhő alakjában, hogy megmutassa Galának a tökéletesen mezítelen hajnalt nagyon-nagyon messze a Nap mögött |
109 |
Válogatott irodalom |
110 |
Név- és tárgymutató |
110 |
Köszönetnyilvánítások |
112 |