Bevezetés |
5 |
Őszibarack-osztályozás, amelyben Kivi nemcsak őszibarackot osztályozni, hanem folyamatábrát készíteni is megtanul |
7 |
Számkártyák, amelyben számokról mondanak igazat is és nem igazat is. Közben kiderül, hogy mást jelent a "van benne 2-es" mint a "csak 2-es van benne" |
22 |
Fejtörők, amelyben "egyformákat" keresünk |
27 |
Őserdő |
27 |
Csiga-teknős verseny, amelyben Kivi új társasjátékot tanul |
30 |
Ne legyen igaz!, amelyben Kivi rájön arra, hogy nem minden állítást lehet elrontani |
32 |
Emlékszem-játék, amelyben Kivi egy új kártyakészlet segítségével a vonalakkal ismerkedik. Sőt a lyukkártyák használatát is megtanulja |
35 |
Keksz-tervezés, amelyben Kivi egy új kekszmintát tervez |
40 |
Barkochba, amelyben kiderül, hogy pontosabban meg kell beszélni, milyen dolgokra gondolhatunk |
52 |
Számkitalálás, amelyben Kivi bizonyítani tanul |
54 |
Útelágazás, amelyben autók tulajdonságairól esik szó |
57 |
Rajzoljunk naptárt!, amelyben naptárlapok rajzolása közben Kivi a prímszámokról tanul |
64 |
Keresem a párját!, amelyben Kiviék gombokat rendeznek. A hiányzót nem nehéz megtalálni |
68 |
Rajzolgassunk!, amelyben Kivi átlókat számol meg |
73 |
Hány van benne?, amelyben Apó kitalálja, milyen rendszert készített Kivi |
79 |
Másold át!, amelyben ábrák egyesített vonalait és legnagyobb közös részét figyeli meg Kivi |
84 |
Mi a sorrendjük?, amelyben Kivi új játékot tanul, s közben sokat következtet |
94 |
Hatszög-öt szín, amelyben új játékot készít Kivi - minél többféle hatszög-színezését. Ismét a rendszerezés segít |
100 |
Megoldások |
106 |