TARTALOMJEGYZÉK:......................... 5
ELŐSZÓ.......................................... 7
BEVEZETÉS...................................... 8
A KÉT MAGYAR MEGVÁLTÓ ELMÉLETE.......15
Krisztus és Jahve származástörténete...18
A szövetségkötés................................... 24
Úr Jézus a történelmi ember................... 31
A természetmaterialista világnézet a jövő erő...........................................................34
1. A Nibiru titkai....................................... 36
A. Bizonyítás népi, nemzeti vetülete........ 37
B. A Nibiru legenda vallástörténeti és csillagászati megfejtése...............................................40
C. Nibiru ál legenda társadalom és kultúrtörténeti vetületei...................................................42
A sumér-babiloni időszámítás története...44
Az idősík elmélet...................................... 47
2. Úr Jézus történetisége........................ 52
A bizonyítási kényszer stratégiaváltása...55
A). Szűz Mária, és az Úr Jézust megelőző történelmi kor............................................................ 62
Történelmi krónika:.................................. 66
A bűnbeesés......................................... 78
A kereszténység eredete......................... 81
A Sion leánya........................................... 85
B). Úr Jézus élete és történelemfordító kora.........................................................100
Jézus életrajzi adatai.............................. 107
A megváltói események......................... 122
Az őskereszténység és a júdaizmus szétválásának teóriája:.................................................131
C). Úr Jézus történelmi hagyománya..... 136
A pünkösdi legenda vallástörténeti igazságai:... 137
Jeruzsálem lerombolása a rómaiak által.... 144
A Megváltó második eljövetele.... 149
Úr Jézus történetiségének a filozófiája... 151
Magyar szentek: Miklós, Márton és György... 171
3. Az emberi parazitizmus dialektikája....... 176
Mi a világ rákfenéje?............................... 182
Ménrót igazsága............................. 184
A nitrogén körforgás dialektikája........... 185
A leköszönő pápa segélykiáltásai.......... 188
Jézus és a feszület...................... 190
A magyar dal méltatása............... 195
ÖSSZEFOGLALÁS.......................... 209
IRODALOMJEGYZÉK:..................... 222
BEFEJEZÉS.............. 223
ÉDEN FIAI: MÁRIA, JÓZSEF és JÉZUS........ 224
ELŐSZÓ
Pontosan 100 év után elérkezett az idő, amire Albert Schweitzer a Nobel-békedíjas író, már 1913-ban figyelmeztette a kereszténységet: Geschichte der Leben-Jesu-Forschung című könyvében, (The Quest of the Historical Jesus) a történelmi Jézusról írt tanulmányaiban: „A modern kereszténységnek késznek kell lennie arra a lehetőségre, hogy Jézus történelmiségére bármikor fény derülhet.” Jelentem Schweitzer szellemiségének, a mű elkészült. Itt olvashatóan a könyv teljes tudásanyagában. Benne az Úr Jézus történelmisége maradéktalanul megfejtve, az emberiség rendelkezésére áll. Azt nem célom kutatni, hogy az idézett mondatot a kereszténység védelmében vagy ellenében mondta e, de a lényeg ugyanaz. Mégpedig annyiban, hogy a kereszténység a saját hívőit (közvetve minden más hitvallást) kétezer év óta a tudatlanságban tartott vallásfelfogásával eljuttatta – általa fajunkat is – a létezése határára.
Pedig mindenki tudja, hogy tudatlanságban tartott népekkel nem lehet tartós házat építeni még a kereszténységnek sem. A szeretetre és igazságosságra tanító jézusi hitvallásnak az építő téziseit az előző mondat példázatával, a saját hajthatatlan hibáival teszi mulandóvá az idealizmus. Az előszavunk általános valláselméleti bírálatának szavait, Albert Schweitzer életfilozófiájának némi megváltoztatásával, az élet tisztelete erkölcsét vallva azt mondta: „a mai nyugati ember (jelenleg az egész emberiség: T. I.) elvesztette az anyaghoz fűződő szabadságát, és majdnem teljesen, mára egészen megfosztódott a szellemi szabadságától, s napról napra egyre inkább megszűnik olyan embernek lenni, aki önmagához és a természethez tartozik. Az ember egyre gyakrabban adja el eszményeit, amelynek vége a hit teljes elvesztése lehet”. Gyorsan tegyük hozzá, és lesz is, ha nem történik valami pozitív fordulat a világban.
A pozitív fordulat, bármennyire szeretnénk, nem fog önmagától megvalósulni. Az elindításának elősegítése érdekében ebben a könyvben is hitet kellett tegyünk arról, hogy nem csak a kereszténység, hanem a további világvallások (Brahmanizmus, Buddhizmus, Kínai univerzizmus és az Iszlám) is betöltötték történelmi szerepüket. Elhozták a fajunk életútját a mába. De közben tanaiban megöregedve, elvesztették további társadalmi progresszivitásukat. Ha e könyv további sorai szerint, nem tudjuk megújítani őket, vagy lecserélni egy újabb, a jövőt hordozó egységes vallásformára, fajunk fogja annak minden kárát elszenvedni.
De a fejlődéstörvények szerint, ahhoz, hogy valami új társadalmi hit képes legyen megtelepedni az emberiség tudatában, előtte a megrögzött régit kell onnan eltávolítani. Ez a munka csak úgy kezdhető el, ha meghaladjuk az eddig működött vallásformák tudati begyepesedését, és újraírjuk azok dogmatikus tételeit. Mégpedig a természet igazságainak megfelelően. A mostani feladatunk első és kezdő lépése legyen az „Úr Jézus a történelmi ember” titkainak a tényszerű feltárása. Általa oda kell eljutnunk, hogy kijelenthessük: „A MAGYAR MEGVÁLTÓ” könyvcímünk nem valami kitaláció, hanem a legszigorúbb természetmaterialista világnézet szerint feltárt igazsága az elmúlt kétezer év fejlődésének. Nem szabad megijednünk a feladat elvégzésének a nehézségeitől, mert a katolicizmus által eltagadott vallástudati igazságok tényszerű feltárása nélkül, sohasem lesz győzedelmes emberi megváltás. E munka nélkül Úr Jézus második eljövetelére is hiába fogunk várni, és sohasem fogunk tudni belépni a kívánatos Isten Országába.
Ehhez a munkához, a világmegváltó cselekedet sikeres elindításához ajánlom a könyvem további elemző sorait. Remélem a legteljesebb megelégedésükre!