Ahol a ritkaság sem ritkaság!
Programok
Hírlevél
Szállítás
Fizetés
info@bigbandi.hu
+36-56/414-834
Programok
Hírlevél
Szállítás
Fizetés
info@bigbandi.hu
+36-56/414-834
Bigbandi.hu / Szkítia-Avantgard Könyvesbolt és Antikvárium

+36-56/414-834

Bigbandi.hu / Szkítia-Avantgard Könyvesbolt és Antikvárium
  • Kategóriák
    • Újdonságok 
    • Raktáron lévő termékek 
    • KÖNYVEK / BOOKS 
    • KÁRTYÁK 
    • TÉRKÉP, ATLASZ, IGAZOLÓFÜZET 
    • dōTERRA TERMÉKEK 
    • FÜSTÖLŐ, ILLÓOLAJ, PARFÜM, SZAPPAN 
    • INGA, RADIESZTÉZIA 
    • CD, HANGLEMEZ, DVD, KAZETTA 
    • ONLINE TERMÉK, E-KÖNYV 
    • MINDEN EGYÉB 
    • SZINTE CSAK NÁLUNK KAPHATÓ 
    • TOP 15 
  • Magunkról
  • Így vásárolhatsz
  • Blog
Bércziné Dr. Juhos Júlia - Marketing a XXI. században
Bércziné Dr. Juhos Júlia - Marketing a XXI. században
800 Ft
  1. tankönyv, segédkönyv, gyakorló
  1. KÖNYVEK / BOOKS
  2. tankönyv, segédkönyv, gyakorló

Bércziné Dr. Juhos Júlia - Marketing a XXI. században

Cikkszám:
994462
Bércziné Dr. Juhos Júlia - Marketing a XXI. században
Tartalom
Bevezető 7
Alapfogalmak 9
A marketing alapfogalmai 9
A marketing kialakulása, korszakai, jelentősége napjainkban 9
A marketing jelentősége hazánkban, jelene, jövője 10
Marketingdefiníciók 10
A marketing korszakai 11
A marketinghez kapcsolódó fogalmak, a marketinglszemlélet területei 15
A marketing és a piac, szükségessége, funkciói 16
Piaci definíciók 17
Piaci formák és piactípusok 19
Piaci mutatók 21
Összefoglalás 23
Ellenőrző kérdések 23
Feladatok 24
Javasolt irodalom 25
A piac szereplői, a marketing célcsoportjai, a piaci szegmentálás 27
A fogyasztók, a vásárlók és a szervezetek fogalma 27
A fogyasztói magatartás 28
A fogyasztói magatartást befolyásoló főbb tényezőcsoportok 29
A szükségletkielégítés, a fogyasztási (vásárlási) döntés folyamata 35
A fogyasztói magatartással kapcsolatos elméletek, közelítések 38
A fogyasztói, vásárlói típusok 41
A szervezeti vásárlók 46
A szervezeti beszerzési helyzetek és a beszerzési folyamat 47
A szervezeti piacok jellemzői 48
A piac szegmentálása 48
A szegmentáció lényege, követelményei 49
A piaci szegmentáció folyamata, módszerei 50
A fogyasztói piac szegmentációjának jellegzetessége 51
A szervezeti piac szegmentálásának jellegzetességei 52
Célcsoportképzés és pozicionálás 53
Összefoglalás 53
Ellenőrző kérdések 54
Feladatok 55
Javasolt irodalom 55
A piac megismerésének módszerei, az információk felhasználása a marketingdöntésekben (a piac- és a marketingkutatás) 57
A marketing információs rendszer (MIR) 57
A marketing- és piackutatás 58
A piackutatás főbb módszerei 60
A piackutatás munkafolyamata 63
A kutatási terv előkészítése, felépítése 63
A szekunder információk, vizsgálatok 64
A szekunder információk feldolgozásának módszerei 65
A kutatás alanyai, a mintakiválasztás módszerei, technikái 67
A primer információk 68
Az adatok ellenőrzése, előkészítése a feldolgozásra 94
Feldolgozás, elemzés, közlés módszerei (prognózis), a piackutató jelentés 95
Összefoglalás 96
Ellenőrző kérdések 96
Feladatok 97
Javasolt irodalom 98
A marketing szemléletmód kialakításának folyamata, technikái 99
A marketingmenedzsment, marketingkoncepció, a marketingtervezés és a marketingstratégia összefüggései 99
A vállalkozási és marketingstratégiák főbb típusai 105
A stratégiai tervezés módszerei 107
A marketingmix fő elemei 112
Összefoglalás 114
Ellenőrző kérdések 115
Feladatok 116
Javasolt irodalom 116
A termék- és szolgáltatáspolitika. A marketingtevékenység megvalósítása (Marketingelemek I.) 117
A termék fogalma, főbb jellemzői, tipikus termékkategóriák 117
A termék életének korszakai (termékéletciklus, termékéletgörbe) 119
Vásárlói típusok a termékéletgörbe szakaszaiban 121
A gyártmányfejlesztés, a termékfejlesztés folyamata, új termékkategóriák 122
A termékhez kapcsolódó szolgáltatások, garanciák, szervizelés (avagy a termék életének és utóéletének gondozása), a vevőszolgálat, a csomagolás, a márka és a védjegy 124
A szolgáltatás mint különleges termék főbb jellemzői 125
A szolgáltatás és a termék lényegének összehasonlítása 126
A szolgáltatások sajátos természete - 7 P (A szolgáltatások marketingsajátosságai) 127
A szolgáltatás folyamata 132
Összefoglalás 133
Ellenőrző kérdések 133
Feladatok 134
Javasolt irodalom 135
Az árak, az árpolitika, az árstratégia és az ártaktika. A marketingtevékenység megvalósítása (Marketingelemek II.) 137
Az ár fogalma, az árakat alakító alapvető tényezők 137
Az árstratégia lényege, fajtái, árstratégiák a termékéletgörbe különböző szakaszaiban 139
Árképzési elvek, árformák 142
Az árképzés folyamata 143
Összefoglalás 145
Ellenőrző kérdések 145
Feladatok 146
Javasolt irodalom 148
A csatorna- és értékesítési politika. A marketingtevékenység megvalósítása (Marketingelemek III.) 149
A csatorna fogalma, szereplői, a csatorna fajtái, megoldásai 149
Az értékesítési út hossza, szélessége, törvényszerűségei 150
Az értékesítési csatorna szereplői, értékesítési formák, megoldások 152
Az értékesítési csatorna szereplői marketingtevékenységének összehangolása 155
Összefoglalás 157
Ellenőrző kérdések 158
Feladatok 158
Javasolt irodalom 159
A kommunikációs politika. A marketingtevékenység megvalósítása (Marketingelemek IV.) 161
A piacbefolyásolás, a kommunikáció és a marketingkommunikáció fogalma, a kommunikáció megoldási eszközei, formái 161
A reklám 164
A reklámeszköz, a reklámanyag és a reklámhordozó fogalma 166
Vizuális reklámeszközök 167
Köztéri és zárttéri reklámeszközök 173
Auditív reklámeszközök 176
Az audiovizuális reklámeszközök 179
Egyéb reklámeszközök 183
A reklám tervezése 186
A Public Relations tevékenység 192
A vásárlásösztönzés (SP - Sales Promotion) lényege, formái (eladásösztönzés) 194
A személyes eladás 196
A marketingkommunikáció eredménye: az imázs és az arculat (CI - Corporate Identity) 197
Összefoglalás 200
Ellenőrző kérdések 200
Feladatok 201
Javasolt irodalom 202
Függelék 205
A lakosság jövedelem szerinti rétegződése Magyarországon 205
A Health Cruises Inc. (Egészség Hajóutak) 211
Komplex esettanulmány 225
Módszertani útmutató 243
1997. évi LVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenységről 247
Magyar Reklámetikai Kódex 263
Marketingkifejezések gyűjteménye 271
Könyvtárak ismertetése, címei 289
Felhasznált és ajánlott irodalom 293
Az Európai Unióval kapcsolatos általános információk, tájékozódási irányok, elérhetőségek, tudnivalók 298
Raktáron :  1 darab
állapot:
antikvár könyv, jó állapotú
ISBN:
963-637-224-1
Várható szállítási idő:
2025.07.15
További adatok
800 Ft
A vásárlás után járó pontok: 16 Ft
Bolti készlet
1 darab
Azonnal átvehető / szállítható az üzletből
Saját külső raktár
0 darab
1 munkanapon belül átvehető / szállítható
  • Részletek
  • Adatok
  • Vélemények
Részletek

E mű elkészítésével az volt a célunk, hogy olyan alapozó anyagot adjunk kézbe, amely egyúttal megfelel a kétszintű érettségi vizsga követelményeinek.
A könyv az emeltszintű érettségi vizsga követelményeit Helvetica Condensed betűvel és a bekezdés előtt piktogrammal külön jelöli, ezzel is segítve a felkészülést. E sokrétű cél érdekében a következő feladatokat hivatott teljesíteni:
- megismertet a marketing alapfogalmaival, felkelti az érdeklődést állandóan változó világunk, gazdasági, természeti és emberi környezetünk iránt, kialakítva a készséget a piacközpontú gondolkodásra,
- bemutatja a marketing cél- és eszközrendszerét, lehetőséget adva a kreatív továbbgondolkodásra, adott szituáció megoldására,
- felkelti az érdeklődést más, e témakörökkel bővebben foglalkozó szakkönyvek iránt, vágyat ébresztve ezek további tanulmányozására, megértésére, és módszereket ad a tanultak hatékony alkalmazására a mindennapi munka során.


Adatok
szerző:
Bércziné Dr. Juhos Júlia
cím:
Marketing a XXI. században
kiadó:
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző Kft.
kiadási év:
2006
oldalszám:
295
kötés:
puha kötés
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Csomagajánlatok
Hasonló termékek
Miért érdemes nálunk vásárolni?
30 napos cseregarancia
30 napos cseregarancia

Ha mégsem tetszik, 30 napon belül visszaküldheted a rendelésed (bővebben...)

Környezettudatos csomagolás
Környezettudatos csomagolás

A rendelésedet mindig újrahasznosított papírba csomagoljuk

Több mint 33 év tapasztalat
Több mint 33 év tapasztalat

Már 1990 óta foglalkozunk könyvárusítással

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Bukura Bt / Szkítia-Avantgard Könyvesbolt és Antikvárium
  • 5000 Szolnok, Baross út 3.
  • +36-56/414-834
  • info@bigbandi.hu
  • facebook

Szeretsz első lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Értesülj legelsőként újdonságainkról és kedvezményeinkről!

kirakat.hu
argep.hu
olcsobbat.hu
aprohirdetesingyen.hu
Árukereső.hu Árukereső.hu
onlinepenztarca.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
viva_com
paypal
simplepay_hu_v2
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Újdonságok 
  • Raktáron lévő termékek 
  • KÖNYVEK / BOOKS 
  • KÁRTYÁK 
  • TÉRKÉP, ATLASZ, IGAZOLÓFÜZET 
  • dōTERRA TERMÉKEK 
  • FÜSTÖLŐ, ILLÓOLAJ, PARFÜM, SZAPPAN 
  • INGA, RADIESZTÉZIA 
  • CD, HANGLEMEZ, DVD, KAZETTA 
  • ONLINE TERMÉK, E-KÖNYV 
  • MINDEN EGYÉB 
  • SZINTE CSAK NÁLUNK KAPHATÓ 
  • TOP 15 
  • Magunkról
  • Így vásárolhatsz
  • Blog
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
oogle
Kosár
A kosár üres. Vásárláshoz kattintson ide!
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.