David Ogilvy, "az amerikai reklámipar mágusa" (Time), számos világhírű reklámkampány alkotója és irányítója (Rolls Royce, Schweppes, Shell stb.) elárulja nekünk:
hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, hogyan kell vezetni a reklámügynökséget, hogyan válasszuk ki cégünknek a megfelelő reklámügynökséget, hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet, hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget, és rábírni az embereket, hogy el is olvassák, a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amely eladja az árut, és melyik az a négy - amely nem, hogy kell-e szex a reklámban, a kutatás 18 csodáját, amit a cég-cég reklámról tudni kell, mit tehet a reklám a jótékony célok érdekében, ki az a hat óriás, akik megteremtették a modern reklámot, és még sok mindent... Brutális őszinteséggel, csípős szellemességgel.