Az MMKM-módszer megalapozása |
|
Háromdimenziós marketing építőszekrény-rendszerben |
|
Mi a marketing? Mindenki tudja, de mégsem tudja senki sem! |
14 |
A marketing olyan, mint egy kaméleon! |
|
A marketing az "üzleti élet egyik legzavarosabb fogalma"! |
|
A marketing egy sokváltozós jellegű, különösen komplex jelenség! |
|
A marketing felfogásának négy generációja |
|
A marketing hat legelfogadottabb értelmezése |
|
Öt univerzális marketing-definíció |
16 |
A marketing a tranzakciók optimalizálása! |
|
A marketing a piac alakítása és formálása! |
|
A marketing keresletszabályozás! |
|
A marketing magatartás-befolyásolás! |
|
A marketing a piac és a vállalat érdekeinek egyeztetése! |
|
A vállalati és marketing-imperatívuszok |
19 |
Mit értünk imperatívuszokon? |
|
Az imperatívusz-rendszer elemei és struktúrája |
|
Az általános és az alap-imperatívuszok |
|
A szinguláris imperatívuszok |
|
Néhány szó az egységes egészet képező marketing érdekében |
21 |
A könnyen érthető modellek hiánya gyakran válsághoz vezet! |
|
Miért van szükségünk marketing-modellekre? |
|
A marketing-modellek kidolgozása a marketing-profik feladata! |
|
A modellek rendező eszközök és gondolatvezetők! |
|
A marketing három logikai dimenziója |
|
A marketing két időbeli távlata |
|
Háromdimenziós marketing |
25 |
Az első dimenzió: a koncepció, a marketing felépítése |
|
A második dimenzió: az infrastruktúra, a marketing-munka alapjai |
|
A harmadik dimenzió: a program, a marketing operatív dimenziója |
|
A marketing egy oldalon |
|
A marketing-eszközök helyzete az MMKM-ben |
28 |
A marketing-eszközök és a marketing-mix |
|
A háromdimenziós marketing-eszközök |
|
A háromdimenziós eszközkocka |
|
A marketing-koncepció változói |
|
A piaci feladat |
32 |
A célpiacok |
34 |
A legfelső marketing-célok |
56 |
A tranzakciós és piaci partnerek |
67 |
A marketing-ötletek |
73 |
A marketing-alapelvek |
76 |
Az instrumentális alkoncepciók |
79 |
A specifikus alkoncepciók |
116 |
A marketing-stratégiák |
119 |
Az egyedükálló marketing-koncepciók kidolgozásának, megvalósításának és ellenőrzésének előfeltételei |
|
Fogalmi és kognitív előfeltételek |
130 |
A marketing kitalálja, amit a vásárló szeretne, hogy azzal etesse! |
|
Empátia, anticipáció, víziók, sőt telepátia nélkül nincsen sikeres marketing! |
|
A marketing-ötletek vitaminok! A marketing-szellem hormonként hat! |
|
Menedzsment-előfeltételek |
132 |
Szükségünk van-e valóban marketing-koncepciókra, és ha igen, akkor egyszerűekre vagy bonyolultakra? |
|
Koncepciós ismérvek és követelmények |
|
Marketing terelősávok |
|
Az eredményes marketing átlagon felüli "intern marketinget" kíván! |
|
Személyi előfeltételek |
135 |
A marketing vezetői feladat! |
|
Front nélkül nincs marketing! |
|
A sikeres marketer kreatív és innovatív piacszerző! |
|
A sikeres marketerek megszállott emberek! |
|
Szervezési előfeltételek |
137 |
A mendzsment-szerkezet erősen függ a piacszerkezettől! |
|
A kreatív és innovatív mendzsment szervezési kérdései |
|
Vállalat-kulturális előfeltételek |
139 |
A vállalati kultúra: miről van szó? |
|
A vállalati kultúra szubkultúrákból áll! |
|
A vállalati kultúra keletkezése és kodifikálása |
|
A vállalati kultúra revíziója |
|
A vállalati kultúra a tudományos, áltudományos és divatos trendek afféle tükörképe |
|
Marketing-kulturális előfeltételek |
142 |
A marketing-kultúra: miről van szó? |
|
Gyakorlati példa: A Mövenpick-imperatívuszok, a Mövenpick-kultúra legfontosabb alapjai |
|
A siker és a kudarc formálja a kultúrát és nem a középszerű eredmény! |
|
A Mövenpick marketing-parancsolatai |
|
A kreativitás- és innováció-kultúrális előfeltételek |
146 |
A problémafelkutató és problémamegoldó duális vállalati kultúra |
|
Ritmikus innováció-lökések, mint a vállalatok csodaszere |
|
Néhány kiegészító gondolat a marketing-kultúra alkalmazásáról |
148 |
A marketing az üzletfelek magatartásának befolyásolása |
|
Lépésről lépésre haladj! |
|
Az ötlet-marketing megkívánja a tárnakiépítés elvének alkalmazását |
|
Megjegyzések |
150 |
Idézett irodalom |
150 |
Forrásmunkák |
150 |
Tárgymutató |
151 |
A szerző életrajza |
161 |