Vannak esetek, amikor gyors és átfogó információkra van szükség egy-egy szakterületről. Ilyenkor kell leemelni a polcról az EGYSZERŰBBEN sorozat megfelelő kötetét, amelyből gyorsan és befogadásukat megkönnyítő szerkezetben olvashatók ki az ismeretek. Ezek segítségével aztán – ha még egyáltalán szükséges – könnyen továbbléphetünk.
• Miért szükséges a marketing egy cég sikeréhez?
• Mit kell tudni a marketingről, hogy jó szakemberek legyünk?
• Mi a marketingmix?
• Hogyan hangoljuk össze sikeresen a marketingdöntéseket a vállalat egészének stratégiájával?
A marketing alapjai című könyv mind a szakemberek, mind a laikusok számára érthető módon megfogalmazott, példákkal illusztrált magyarázatot ad ezekre a kérdésekre. Újabb és újabb problémákat tár fel, miközben rávezet, hogyan lehet a leghatékonyabban menedzselni az oly fontos és szerteágazó stratégiai marketingfunkciókat.