A "jó válaszok" könyve,
Mindazoknak, akik a versenypiacon megoldásokat keresnek arra, hogyan tarthatják meg piaci pozíciójukat, hogyan növelhetik üzleti forgalmukat, akik tudni szeretnék, mi az a személyes hozzáadott érték, amely nem kerül pénzbe, de rengeteget számít a cég üzleti eredményességében.
Nagy várakozás előzte meg a Tonk Emil első könyvének megjelenését, amely több mint 30 év tapasztalatát foglalja össze – többek között olyan égető kérdésekre válaszolva, mint:
1. Mire figyeljünk a személyes és telefonos kommunikáció során?
2. Mi a személy szerepe a vállalati kommunikációs fronton?
3. Hogyan védjük meg árainkat az üzleti tárgyaláson?
4. Hogyan kezeljük a felmerülő kifogásokat?
5. Hogyan zárjunk le ügyesen egy tárgyalást?
6. Mit tehet egy vállalat az olcsóbb és/vagy erősebb versenytársakkal?
7. Hogyan tudja megőrizni a piaci előnyöket, amikor újabb szereplők jelennek meg a versenyben?
8. Hogyan bánjunk az ügyfelekkel annak érdekében, hogy egy stabil vevőkör alakulhasson ki?
A könyv kizárólag a gyakorlatról szól. A megértést rengeteg humoros anekdota, vicc és illusztráció segíti. A kérdés-felelet – forma lehetővé teszi, hogy ha megfogalmazódik bennünk egy kérdés, akkor tálcán megkapjuk a választ. Ha olyan problémával találkozunk, amelyre nincs jó megoldásunk, bármikor fellapozhatjuk a könyvet, hogy olyan módszereket találjunk, amelyeket már másnap alkalmazhatunk, melyekkel már másnap eredményeket érhetünk el.
A sikeres üzletembereket megerősíti, hogy jó úton haladnak. Az új megközelítés alternatívákat és biztonságot nyújt arra az esetre, ha a megszokott megoldások nem a megfelelő, elvárt eredményt hozzák. Az olvasónak nem kell évekig gondolkodni azon, hogyan találhatja meg az üzleti növekedés forrását, ezt a szerző megtette helyette. Egyszerűen le kell venni a könyvet a polcról, és felütni a megfelelő helyen.
Az Üzleti Patikában megtalálható tárgyalási és kommunikáció ismeretek nélkülözhetetlenek minden értékesítési és kereskedelmi területen dolgozó üzletember, üzletkötő, hálózatépítő számára, akik cégeket képviselnek, és cégek nevében tárgyalnak árakról, feltételekről.