Bevezető, amelyből kiderül, hogy mi a különbség az elefántok szerelmi élete és a PUBLIC REALTIONS között, illetve hogy mit is tart a kezében az olvasó |
3 |
Első fejezet, amelyből kiderül, hogy valójában mi fán terem a PUBLIC RELATIONS |
23 |
Második fejezet, amelyből kiderül, hogy mi mit is jelent a PUBLIC RELATIONS szakkifejezései közül |
41 |
Harmadik fejezet, amelyben megismerkedhetünk a PUBLIC RELATIONS céljaival, feladataival, valamint azzal, hogy mi a különbség a marketing és a PR között, illetve hol a kapcsolódási pont közöttük |
55 |
Negyedik fejezet, amelyben megismerkedhetünk a PUBLIC RELATIONS-szakemberek, -részlegek feladataival, munkájával, valamint megtudhatjuk, hogy kiből lehet jó PR-szakember |
73 |
Ötödik fejezet, amelyben megismerkedhetünk a PUBLIC RELATIONS különféle fajtáival, legfontosabb eszközeivel, "technológiájával" |
109 |
Hatodik fejezet, amelyben megtudjuk a választ arra a kérdésre, hogy "mi-ho-ki-ho-me"? |
119 |
Hetedik fejezet, amelyben a PUBLIC RELATIONS legfontosabb eszközéről: a médiáról, a sajtómunkáról lesz szó |
147 |
Nyolcadik fejezet, amelyben szó lesz arról, hogy mi is az a corporate identity, és mi a különbség a CI és az image között, valamint megismerjük a product identity és a product image, illetve a CI összefüggéseit |
173 |
Kilencedik fejezet, amelyben a PUBLIC RELATIONS néhány gyakorlati kérdéséről lesz szó |
187 |
Befejezés, amelyben a szerző néhány jó tanácsot próbál adni a hibátlan trombitáláshoz |
197 |
Függelék, avagy egy kis PUBLIC RELATIONS történelem, néhány fontosabb dátum |
203 |