Hogyan bújtassuk el a matematikai tartalmakat az óvodai élet mindennapjaiban, valamint hogyan fedeztessük fel a gyermekekkel, az őket körülvevő természeti és társadalmi környezetben.
Már az óvodában beszélhetünk a matematikai kompetenciák alapozásáról, fejlesztéséről, a gyermekek tevékenységeiben jelen vannak ilyen tartalmak. A matematikát egészen másképp kell „felkínálni” az óvodásoknak, mint a nagyobbaknak. Tanuljuk meg együtt „matematikai szemmel” látni a világot! Kiadványunk megmutatja:
- hogyan bújtassuk el a matematikai tartalmakat az óvodai élet mindennapjaiban és az ünnepekben
- hogyan fedeztessük fel a gyermekekkel, az őket körülvevő természeti és társadalmi környezetben
- hogy melyek a spontán felfedezhető matematikai tapasztalatok a nevelési év körforgásában
témák szerinti feldolgozás
játékok, tevékenységleírások a matematikai tapasztalatszerzéshez
összhangban az Alapprogrammal