E könyv szerzőjéről |
3 |
Bevezetés |
9 |
A skythizmus nagyobb értéke a semitizmussal szemben. A törvény kijátszása a hagyományos "két tanu" alkalmazásával |
|
A Zendaveszta és a Biblia |
17 |
Zarathustra vallásának (foglalatja a Zendaveszta) hatása a vallásokra, de különösképpen a Bibliára |
|
A persa vallás befolyása a zsidóságra |
|
A keresztény theologia megvilágásításban |
43 |
A zsidó theologia megvilágításában |
62 |
A történész megvilágításában |
66 |
A vallástörténész megvilágításában |
69 |
Epiphanius: A semitizmus és skytihizmus |
71 |
A IV. századbeli Epiphanius egyházatya megállapítása: a skythizmus megelőzte a semitizmust |
|
A semitizmus az ótestamentum alapján |
75 |
Az ótestamentumi könyvek keletkezése |
89 |
Skytha jellemvonások az egyes ókori írók munkáiban |
106 |
A skythizmus értékesebb volta a semitizmussal szemben |
|
A skythaság ethikája az ókori írók alapján |
116 |
A skytha ethika magasabbrendűsége |
|
A kétféle szellem |
124 |
Párhuzam a sémi és skytha alap-lelkület között |
|
Proféciák |
127 |
Az ótestamentumi profétizmus "Góg" skytha népét jelöli meg, mint a messiási váradalom letéteményesét |
|
A Puránák és az Aveszta proféciája |
140 |
Az indiai és iráni profétikus iratok messiási váradalmai |
|
A skythizmus indiai őskora |
146 |
Az európai ősi skythaság nagyobb tömege skytha volt |
|
A skythizmus irán- és turánföldi szerepe |
156 |
A testvér Irán és Turán alap-néptömeg skytha volt |
|
Chus fia - Nimród |
163 |
A skytha kusiták |
173 |
A kuthabeli samaritánusok |
178 |
A Samária nevű fővárosuktól elnevezett samaritnáusok a babyloniai Kuthából telepítettek Palesztinába |
190 |
Skytha települések Magyarországtól Indiáig |
190 |
A chatti-hettita nép szerepe a "hyksos" csoportban |
205 |
A médek és parthusok |
217 |
Ahonnan a napkeleti bölcsek kiindultak |
|
A kimmer-skytha háború |
224 |
A skythaság a Pontus mellékén |
227 |
A skythák palesztinai (skythopolisi) megtelepülése |
234 |
Skythopolis (Beth-San) |
238 |
A Názáreth közvetlen szomszédságában levő vár (Beth-San) lett a skythák (Skythón polis) vársa |
|
Nimród városa: Skythopolis |
252 |
Jézus a Melkizedek rendje szerinti pap |
256 |
Skythopolis hajdan Melkizedek városa volt |
|
Galilea |
261 |
Az esszeusok |
167 |
A mágusok |
174 |
Messina: A mágizmus ágazatairól |
184 |
A jezsuita-rendű Messina dolgozata e témakörből a római Szentszék könyvkiadóhivatala sorozatában |
|
Jézus anyja, Mária |
290 |
Jézus gyermekkora |
297 |
Izenet Indiából |
302 |
A misztikus keleti lélek egyik érdekes költői terméke a "Gyöngy". Eszerint Jézus szelleme messze Keletről indult el nagy missziómunkájára |
|
Gailleától Indiáig |
308 |
Jézus korában nyugat felől igen élén volt a kereskedelmi összeköttetés Indiával. Jézus indiai útjnak nem lehetett különösebb akadálya |
|
Az apostolok |
326 |
András, a skythák apostola |
329 |
Tamás, az indo-skythák és parthusok apostola |
333 |
A buddhai tanok és a kereszténység |
338 |
Párhuzam a két vallás között |
|
Az egyházi atyák kora |
346 |
Már az első egyházatyák igyekeztek különválasztani és elszigetelni Krisztus vallását a semitizmustól |
|
A sykthopolisi Basilides |
353 |
A semitizmussal szemben a skythizmust a skythopolisi Basilides képviselte igazán |
|
Origenes |
358 |
Origenes, a nagy egyházatya az igazi skytha lelkületű vallási gondolkodás utolsó védője |
|
A Skythianus alapította manicheizmus |
362 |
Az origenesi viták |
370 |
Theotimus, a skythák, hunok apostola |
373 |
Theotimus Origenes álláspontjának odaadó védelmezője |
|
A magyarok igen tisztelik a tüzet |
377 |
A régi magyarok vallása a Teremtő legszebb szimbólumának, a tűznek tisztelete volt. Jézus első áldásában a tűztisztelő mágusok részesültek |
|
Chyliazmus |
385 |
A kereszténység 1000-ik esztendejére várt "Góg-veszedelem" bekövetkezése helyett a "skytha-magyarok" keresztény hitre térnek |
|
Új Jeruzsálem |
392 |
A zsidóság világuralmi váradalma |
|
Krisztus és India találkozása |
397 |
India skythaságának lelki váradalma |
|
Zárszó |
406 |